Ik heb een gastgezin!

Hee allemaal,

Daar ben ik dan eindelijk weer met een nieuw verhaal. Kan alleen maar iets goeds betekenen toch? Dat is ook zeker zo, ik ben namelijk geplaatst!!!

Toen ik vandaag in de les van kunst algemeen zat, werd ik gebeld door Travel Active. Toen ik opnam klonk ik blijkbaar heel enthousiast, want ze zei meteen: 'Je hebt zeker al een idee waarvoor ik bel?' Ik hoopte bij het telefoontje natuurlijk al dat ik geplaatst was, ik zou ook eigenlijk niet weten waar ze me anders voor zou bellen. Dan voelt het goed om ook echt te horen dat je geplaatst bent. Dat ik al na iets minder dan 2 maanden geplaatst ben is heel snel, het duurt namelijk gemiddeld 3 maanden. Maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg.

Ik heb meteen wat informatie gekregen over mijn gastgezin. Het gastgezin bestaat uit Tom (Thomas) van 62 jaar en Denise van 63 jaar. Ze wonen in West Branch in de staat Michigan (6 uur tijdsverschil), het is daar wel wat kouder dan hier, maar dat vind ik niet erg, dat heeft ook wel iets. Tom en Denise zijn beiden al met pensioen. Ze vinden het leuk om buiten te zijn. Het lijken me hele lieve mensen. Ik ga daar naar de Ogemaw Heights High School, deze school ligt ook in West Branch. Ik weet helaas nog niet in welk jaar ik kom, maar dat komt nog wel. Wat ik wel weet is dat ik op 23 augustus vertrek. Ik ga pas zo laat weg omdat de scholen in Michigan pas heel laat beginnen, maar dan heb ik wel een lekker lange zomervakantie hier in Nederland.

Ik heb meteen een mail naar Tom en Denise gestuurd om ze beter te leren kennen. Ik heb al wel een brief van ze gelezen, maar toch is het leuk om de mensen waar je een jaar lang bij in huis gaat wonen beter te leren kennen.

Ik heb er super veel zin in! Ik hou jullie op de hoogte van de dingen die nog gaan gebeuren.

Groetjes,

Elly

Reacties

Reacties

Henny

Wat een goed bericht hè! Spannend hoor, ik ben benieuwd of je snel iets van ze terug hoort! Nog ruim 6,5 maand en dan vlieg je! ????????

Martha

Spannend! Voor je het weet is het zo ver!

Linda

Heel leuk voor je en ook best heel spannend. Het aftellen is begonnen ????

Chris

Woehoeeeeeeee Elly, wat gaaf !! Ik vind het ook gewoon zo stoer eigenlijk. Een heel schooljaar in het buitenland studeren. Hoe leuk is dat zeg!
Heb meteen m'n mailadres achter gelaten hier, zodat ik ook goed op de hoogte kan blijven.

Miranda

Tof zeg!! Van de week bij ons hadden we het er nog over, en nu heb je een gastgezin gevonden. . Super hoor!! Ruud en ik blijven je volgen!

Liefs

Kees

Tof Elly, wist helemaal niet dat je pleegouders zocht ???? ik wil er over 14 dagen alles over horen????

Annie

Woehoee zo blij voor je, echt leuk!! En voor ons, dan hebben we weer een reden om naar Amerika te gaan! Haha

Esmee

Ben echt so blij voor je Elly! ^_^ ze Klinken echt als super leuke en Lieve mensen. je gaat echt de tijd van je leven hebben ;D

Renske

Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, en er naar toe kunt leven. En inderdaad goed om elkaar via de mail al wat beter te leren kennen. Leuk hoor, en ook spannend!????

Kim

Hee,
Leuk dat je een gastgezin hebt! Ik ga volgend jaar ook naar Amerika, misschien leuk om af en toe contact te hebben. Groetjes, Kim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active